Tele2 - kund - Behov av direktkontakt?
Vi har sedan företaget grundades 2006 varit entreprenör åt Tele2 i Stockholm. Vi åtar oss allt från fullständiga projekt såsom löpande arbete i det vardagliga arbetet hemma hos Tele2-kunder till att arbeta med felavhjälpning och servicearbeten i fiber- och koaxialnäten.
Vår personal utbildas kontinuerligt för att ständigt kunna utföra de arbeten som krävs av Tele2. Vi sköter planering och tidsbokning med rapportering direkt in i Tele2-rapporteringssystem efter färdigställt arbete.
Utöver arbeten i fastighetsnätet utför vi även installationshjälp och servicearbeten för att hjälpa dig som enskild lägenhetsinnehavare att installera sin utrustning såsom TV, router, TIVO-box eller annan utrustning. Du kanske behöver flytta ett befintligt uttag eller installera ett nytt på annan plats i lägenheten, dessa arbeten utför vi åt er direkt. Vill ni ha hjälp med något av detta så beställs det direkt av dig som lägenhetsinnehavare av oss och vi sköter rapporteringen om det utförda arbetet till Tele2. Betalning av dessa extratjänster görs direkt till oss efter utfört arbete.